Netbank szolgáltatás

Netbank szolgáltatás

NetBoss szolgáltatások

Takarékszövetkezetünk a Netb@nk szolgáltatással olyan lehetőséget kínál, amely a lehető legnagyobb biztonság mellett, szabványos Internet technológián alapulva, sokrétű megoldást biztosít ügyfelei számára. A Netb@nk rendszer használatával Ön a nap 24 órájában – a számlavezető rendszer zárási periódusai kivételével – az Interneten keresztül a legelterjedtebb böngészők segítségével léphet kapcsolatba a Takarékszövetkezettel, kérhet információkat vagy kezdeményezhet átutalásokat.

WEB felhasználói felület

Internet böngésző alapú interaktív felhasználói felület. Biztosítja az Ön részére, hogy végrehajthassa a kiválasztott művelethez szükséges interaktív adatbevitelt, illetve megnézhesse/kinyomtathassa az egyes műveletek végrehajtásának eredményeit. Az Ön számítógépére semmilyen banki szoftvert sem kell telepíteni, csak Internet elérés és egy internetböngésző (Microsoft Internet Explorer 6.0-ás verzió) szükséges a működéshez. Nincs szükség beépülő modul telepítésére, az alkalmazott technológia tisztán HTTP/Javascript alapú. 

 A Netbank elérése : https://netbank.tksz.hu/etksz/html/hun/netboss.html?hostcode=670 vagy https://netbank.tksz.hu - > Somogy Takarék Szövetkezet, illetve a Somogy Takarék Szövetkezet honlapjáról: www.somogytakarek.hu
 

Biztonsági kérdések
A Netb@nk szolgáltatás egyes funkciói különböző biztonsági szinteken érhetők el, ezáltal a rendszerbe már bejelentkezett felhasználónak bizonyos – magasabb kockázatot hordozó – funkciók eléréséhez ismét bizonyítania kell valódiságát, azaz magasabb biztonsági szintre kell lépnie.
Rendszerünk három biztonsági szintet különböztet meg:

„0. szint” - Minden, a honlapra látogató ügyfél számára elérhető funkció. A felhasználónak nem kell bejelentkeznie a honlapon. Az itt elérhető funkciók:

  • • Tájékoztató
  • • Árfolyamok
  • • Kamattáblázat
  • • Betéti hozam-kalkulátor
  • Az információáramlás a takarékszövetkezet és az Ön számítógépe között már ezen a szinten is 128 bites SSL titkosítással védve történik.

„1. szint” – a Takarékszövetkezet rendszerébe jelszóval bejelentkezett ügyfelek számára elérhető szolgáltatások. A felhasználónak külön menüpontban meg kell adnia személyes azonosítóját és titkos jelszavát.
„2. szint” – az itt elérhető funkciók használatához dinamikus (SMS-ben küldött) jelszóval újra azonosítania kell magát.
A Netb@nk szolgáltatás lekérdező funkciói az 1. biztonsági szintről is elérhetőek. Saját számláinak történetét és egyenlegét, a már rögzített megbízásait és tranzakcióit statikus jelszóval való bejelentkezése után lekérdezheti. A pénzmozgással járó funkciók külön azonosítási procedúrával érhetők el (dinamikus jelszó), ami kizárja az Internet felől érkező visszaélés lehetőségét. .
Dinamikus azonosítás esetén, megbízás beküldése előtt az aláírási gomb megnyomására egy automatikusan generált, véletlen számokon alapuló SMS jelszót kap a felhasználó a mobiltelefonjára. Ezt kell begépelnie a weboldalon és csak így küldheti be a megbízásait.
 

Netbank elérése

Bejelentkezés előtt három menüpont érhető el :
• Belépés
• Jelszóváltoztatás
• Banki információk. A banki információk menüpont megtekintésére jelszó beírás nélkül lehetősége van az ügyfélnek. Itt nyerhet információkat az árfolyamokról, kamatokról, betéti hozamokról.
 

A bejelentkezést követően (amennyiben a felhasználó több ügyfél számlája felett is rendelkezési jogosultsággal bír, az ügyfélválasztás menüpontban választhatja ki, hogy melyik ügyfél számlája felett kíván rendelkezni.
 

A lekérdezés menüpontban lehet információt nyerni a számlaadatokról, számlaforgalomról, megbízások adatairól. Számlakivonat csak a rendszerbe történő regisztrálás időpontjától kérhető le a Netb@nk-ból.
 

A „Megbízások” menüpont az aktív pénzforgalommal járó műveletek lebonyolítására szolgál.A felhasználónak módja van egyszeri, illetve tartós megbízások rögzítésére és módosítására (illetve tartós megbízásnál a törlésre). .
 

A Megbízások/Egyszeri megbízások/Rögzítés elérési úton választható ki, hogy átutalást, átvezetést, betétlekötést, betétfelmondást, lejárati rendelkezés módosítást kíván rögzíteni az ügyfél (a megfelelő tranzakció kijelölésével és a kiválasztás gombra történő rákattintással). A Súgó mindig segítséget nyújt a rendszer használata során, de a képernyőről is leolvasható, hogy melyik művelet, milyen tranzakciót takar.A kiválasztott tranzakciós képernyőt ki kell tölteni, majd a „Rendben” gombra történő kattintással fogadható el a felvitel.
 

Ezt követően a „Megbízások beküldése” menüpontot kell kiválasztani. Ezen a képernyőn az Aláírás gombra kell kattintani, az aláírás a dinamikus vagy statikus jelszóval a fent leírtaknak megfelelően történik.Ha jó a jelszó, a köteg státusza "Beküldhető" lesz, ezután már csak a "Beküldés" gombra kell kattintani. A beküldés után a tételeket már nem lehet visszavonni!
Érdemes használatba venni a megbízás sablonokat, ami lehetővé teszi, hogy partnerei adatait ne kelljen minden alkalommal megadnia.
A szolgáltatás segítségével lehetőség van betétek lekötésére és lekötött betétek felbontására is. A betét részfelmondására nincs lehetőség, csak a teljes betétösszeget lehet visszavezetni a bankszámlára ! Lekötött betét lejárati rendelkezés módosításakor a „Tőke kamat újra lekötve”, „Tőke újra lekötve, kamat folyószámlára”, illetve a „Tőke, kamat folyószámlára” lehetőségek közül lehet választani.
Az Üzenetek menüpontot kiválasztva írhat üzenetet a Takarékszövetkezetnek, a kapott és olvasatlan üzenetek között találhatja az Önnek címzett tájékoztatásokat.

További információkkal kirendeltségeinken, illetve a Takarékszövetkezetünk Központjában (tel: 82/553-820, fax: 82/553-821, e-mail:info@somogytakarek.hu) állunk szíves rendelkezésére.

 

SMS szolgáltatás

SMS szolgáltatás

NetBoss szolgáltatások

SMS szolgáltatásokról

A Takarékszövetkezet által nyújtott SMS szolgáltatások két csoportra oszthatók:

A. Passzív funkciók: az üzenetek automatikusan, a számlamozgások hatására keletkeznek
B. Aktív funkciók: használatukhoz Önnek kell üzenetet küldenie

Passzív funkciók:


• Ön a folyószámlájával és betétszámláival kapcsolatos eseményekről kaphat tájékoztatást SMS formájában (mód van az értesítés tranzakció csoportonként, és meghatározott összeg felett történő kérésére is)
Választható típusok:
- Értesítés beszedésekről: a bankszámláról teljesült/nem teljesült csoportos beszedési megbízások (közüzemi számlák)
- Értesítés jóváírásokról: a bankszámlára beérkező átutalások, pénztári befizetések
-- Értesítés költségekről, kamatokról: a banki szolgáltatások díjai, jóváírt betéti kamatok
- Értesítés terhelésekről: a számláról indított átutalások, pénztári kifizetések
- Értesítés fedezet összeghatár alá csökkenéséről
- Értesítés fedezet összeghatár fölé emelkedéséről
- Lejárat előtti figyelmeztetés: lekötött betétszámlájának lejárata előtt az Ön által meghatározott nappal emlékeztetőt küldünk
A fenti értesítések tetszőleges kombinációban választhatók. Az küldött SMS-ek a tranzakciók összegét és a számla fedezetét is tartalmazzák.

• azonnali tájékoztatást kaphat a bankkártyával végzett műveletekről

Aktív funkciók:

Átutalásnál és egyenleg lekérdezésnél az üzeneteket a 06/70/9000-666 telefonszámra kell küldeni.

• Egyenleg lekérdezés: egy E betűt tartalmazó üzenet küldésével SMS-ben lekérdezhető számlájának pillanatnyi egyenlege. Ha több folyószámlával rendelkezik, és nem az alapértelmezett számlájának egyenlegére kíváncsi, az E betű után meg kell adnia a kívánt számla számát is. Például : „E 50400096-12345678” Ezt célszerű első használatkor SMS-ben eltárolni, hogy a későbbiekben ne kelljen újra begépelni. A rendszer SMS-ben válaszolva megadja a számla egyenlegét a lekérés pillanatában, valamint a számla fedezetét (ami különbözhet a sorbanálló vagy zárolt tételek, illetve a folyószámla hitel limit miatt az egyenlegtől).

• Átutalás: SMS-ben kezdeményezhet átutalást a szolgáltatás igénylésekor megjelölt három darab célszámlára, melyekre rövidített nevekkel (alias) hivatkozhat.
Az SMS-nek az alábbi szöveget kell tartalmaznia: „UTAL xxxxxxxx-xxxxxxxx,nnnnnnn,zzzzzzzz,yymmdd,megjegyzés”
Az x-ek helyére az indító számlaszám kerül; az n-ek helyére a címzett aliasa, a z-k helyére az átutalás pontos összege, az yymmdd helyére pedig az értéknap év (yy), hónap (mm), nap (dd) bontásban. A dátum után következő vessző mögött tetszőleges szöveges megjegyzést adhat, ebből az első 21 karakter az átutalás megjegyzés mezőjébe kerül. A megjegyzés mező nem kötelező, ez esetben az összeg mögötti vessző is elhagyható. Az SMS szövegében nem használhatók ékezetes karakterek, kis és nagybetű azonban szerepelhet benne. Az átutalandó összeg a szolgáltatás igénylésekor megadott limitnél nem lehet nagyobb.
Amennyiben a küldött SMS hibás, arról a rendszer SMS-ben tájékoztatást ad.

Mód van az SMS szolgáltatás átmeneti szüneteltetésére is. Ehhez elegendő egy SMS-t küldenie a rendszer felé. Ha az „ERTESITES KI szerződésszám” üzenetet küldi a rendszernek, akkor visszakapcsolásig a Netb@nk nem küld az adott telefonra egyetlen értesítés jellegű SMS üzenetet sem. A rendszer visszaigazoló SMS-t küld a mobiltelefonra, „SMS értesítések kikapcsolva” szöveggel.
Amennyiben ismét igényt tart a szolgáltatásra, elegendő az „ERTESITES BE szerződésszám” üzenetet SMS-ben elküldenie, ezzel az összes értesítő funkciót bekapcsolja, amelyről szerződéskötéskor rendelkezett. A rendszer visszaigazoló SMS-t küld a mobiltelefonra, „SMS értesítések bekapcsolva” szöveggel.

További információkkal kirendeltségeinken, illetve a Takarékszövetkezetünk Központjában (tel: 82/553-820, fax: 82/553-821, e-mail:info@somogytakarek.hu) állunk szíves rendelkezésére.

 

 

TeleBank szolgáltatás

TeleBank szolgáltatás

NetBoss szolgáltatások

A Hívjon (IVR) funkciók nyomógombos (TONE üzemmódú, vezetékes vagy mobil) telefon segítségével vehetők igénybe. Az IVR (Interactive Voice Response) interaktív hangválasz rendszert jelent, azaz Ön telefonkészülékén keresztül szóban kapja meg a válaszokat a banki automata rendszerből.

Az IVR szolgáltatás igénybevételéhez Takarékszövetkezetünktől ügyfélazonosítót és belépési jelszót kap (a jelszót az első belépés alkalmával meg kell változtatni).

• A bejelentkezéshez fel kell hívnia az IVR szolgáltatás telefonszámát: 06-40-456-456. Az üdvözlőszöveg meghallgatása után az (1-es) „információkérés” gomb megnyomása után be kell gépelnie a 8 jegyű ügyfél azonosítót, majd a 4 jegyű jelszót. A bejelentkezés után választhat, hogy jelszavát szeretné megváltoztatni, vagy egyenlegét kívánja lekérdezni.

• Jelszóváltoztatás: A sikeres bejelentkezés után a megfelelő menüpont (2-es) kiválasztásával lehetőség nyílik a régi jelszó lecserélésére. Ezt a régi jelszó megadásával, majd az új jelszó kétszer egymás után történő megadásával teheti meg.

• Egyenleg és fedezet lekérdezés: A sikeres bejelentkezés után a megfelelő menüpont (1-es) kiválasztásával lehetőség nyílik az aktuális számlaegyenleg lekérdezésére.

• Súgó: A rendszer minden menüszinten beolvassa a használható gombok funkcióit és az elérhető szolgáltatásokat. A menükből a kettőskereszt gombbal lehet kilépni. A jelszavak, azonosítók beütésénél a megfelelő lenyomásszám után a rendszer automatikusan továbblép. A súgót nem kell végighallgatni, az érvényes gombok használatával bármikor tovább lehet lépni a következő szintre.

 


További információkkal kirendeltségeinken, illetve a Takarékszövetkezetünk Központjában (tel: 82/553-820, fax: 82/553-821, e-mail:info@somogytakarek.hu) állunk szíves rendelkezésére.
 

 
Termék összehasonlítás

Lábléc - közérdekű információk

Copyright 2010 takarekpont